Forum

Odgovori Prijavi moderatoru
city.radio

City radio

27. 02. 2015. 18:31

Izbora ima ali kakvog?

Da li niža cena jedne usluge u odnosu na drugu garantuje i odgovarajući kvalitet? U radnji na rafu, jedan pored drugog nalaze se srodni predmeti različitih proizvođača. Cene se manje ili više razlikuju. Kako napraviti pravi izbor? U ekonomski devastiranoj zemlji poput naše odgovor na to pitanje najčešće diktira cena mada i agresivnost marketinških kampanja igra svoju značajnu ulogu pri odabiru. Ono što je pravo pitanje tiče se zapravo ponašanja trgovačkih lanaca. Neretko će jeftiniji a jednako kvalitetni proizvodi biti zamaskirani ili sakriveni na donjim policama dok će našem vidu biti jasno izloženi proizvodi određene robne marke koja čak i onda kada je skuplja nije nužno kvalitetnija. Da li je takvo ponašanje dozvoljeno?  Iz ugla marketinga verovatno da ali iz ugla potrošača svakako nije. Zakon na tome jasno insistira.

Odgovori Prijavi moderatoru
rade

rade

27. 02. 2015. 23:44

Reklama

Meni je prodavacica u dragstoru rekla de se uvek najbolje prodaju proizvodi koji se agresivno reklamiraju. Kad god krene reklama za nesto, odmah sledi navalica. To ti je moc reklame...

Odgovori Prijavi moderatoru
zarko

zarko

27. 02. 2015. 23:51

cista propaganda

Ja mislim da se reklamiraju samo stavri koje nista ne vrede, jer se bez reklame uopste ne bi prodavale. Narod ne razmislja mnogo i naseda na jeftinu propagandu...

Odgovori Prijavi moderatoru
mika

Mika

27. 02. 2015. 23:56

Cime da kupujemo?

Odakle narodu pare da kupuje bilo sta? Mi smo toliko osiromaseni i ponizeni da je besmisleno uopste govoriti i pravima potrosaca. Kakva prava? O cemu mi to procamo kada nemamo cime da kupujemo!

Odgovori Prijavi moderatoru
limeni

limeni

28. 02. 2015. 14:28

Dok ima ovaca bice i sisanja

Mnogo bitnu stvar niko ne pominje a to je da kad god vidis neki proizvod na akciji treba obavezno da proveris bar kod na obeležavaču akcije i da ga uporediš sa onim na proizvodu. To je bukvalno jedini način da shvatiš šta je u moru sličnih načičkanih proizvoda u stvari na popustu. Druga važna stvar je period u kome je nešto na akciji - da bi pročitao taj datum treba ti bukvalno mikroskop.
Ja primećujem da u Idea prodavnicama po pravilu tamo gde su poredjane torte i slatkisi svi slicne gramaže i pakovanja, istog proizvođača uvek jedna vrsta bude na akciji. I to nikad ali nikad ona ispred koje je ono kartonče na kom pise AKCIJA.
Ma opasni su ti trgovci al dok je ovaca bice i sisanja. Da se vazda bunimo i prijavljujemo sve druga pesma bi bila