Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Društvo

08. 11. 2017. Niš

Autor: Redakcija Izvor: PROTECTA

Šta misle građani o kvalitetu javnih usluga

Centar za razvoj građanskog društva PROTECTA je u Nišu, na platou ispred TPC Kalča 7. novembra organizovao javnu manifestaciju, u okviru nacionalne kampanje “JA u centru pažnje”.

U okviru akcije su volonteri PROTECTA-e prikupljali uz pomoć upitnika povratne informacije od građana o kvalitetu javnih usluga. Veliki odziv i interesovanje građana Niša je pokazao da u radu mnogih javnih službi postoje problemi sa kojima se građani svakodnevno susreću. Povratne informacije koje je danas PROTECTA prikupila od građana Niša će se koristiti za izradu predloga baziranih na činjenicama koja nadležna ministarstva i institucije mogu da koriste za poboljšanje javnih usluga. Cilj  je da se nadležnim institucijama i donosiocima odluka predstave najčešći i najveći izazovi sa kojima se građani i građanke suočavaju prilikom korišćenja javnih usluga, ali i dobre primere i prakse koje treba dalje prenositi i primenjivati.

Svi građani koji danas nisu učestvovali u akciji mogu popuniti i on line upitnik na sajtu www.mojauprava.rs i anonimno ostaviti svoja iskustva u vezi korišćenja usluga koje pruža javna uprava.

Kampanja “JA u centru pažnje” je deo projekta "Partnerstvom do dobre JAvne uprave" koji se sprovodi sa ciljem poboljšanja kvaliteta javnih usluga finansirane novcem poreskih obveznika. Projekat realizuju Evropski pokret u Srbiji i Centar za evropske politike, uz finansijsku podršku Američke agencije za međunarodni razvoj, američke vladine agencije. PROTECTA je lokalni partner na projektu za Niš.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage

Najčitanije