Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Društvo

30. 12. 2017. Niš

Autor: Z.Milenković Izvor: City radio

Nikad više – novi portal za nezadovoljne potrošače

Ideja da se osnuje sajt nikadvise.com javila se poslednjeg dana maja 2017. godine, nakon što je Aleksandar sa svojom koleginicom Anom boravio u jednom niškom restoranu. Nezadovoljni uslugom oni su o tome razgovarali i podelili svoje nezadovoljstvo sa prijateljima, a ubrzo i došli na ideju da naprave sajt gde svoja iskustva mogu da podele svi oni koji su nezadovoljni uslugama u trgovini ili ugostiteljskim objektima i skloni da kažu: NIKAD VIŠE!

Grupa mladih ljudi, njih petoro,  od avgusta aktivno rade na formiranju ovog portala i njegovih sadržaja.

„Shvatili smo da ne postoji mesto gde možeš da uputiš kritiku ili izneseš svoje nezadovoljstvo ili frustraciju zbog loše usluge. Možemo o tome da razgovaramo, možemo to da podelimo sa prijateljima putem Facebooka, ali to vide samo prijatelji, možda na nekom Forumu, ali ne postoji centralizovano mesto za tako nešto. Proverili smo, kupili domen i napravili nikadvise.com“, rekao nam je Aleksandar Ilić,  jedan od osnivača ovog portala. 

Cilj je da sa jedne strane postoji kanal za nezadovoljne potrošače, gde bi mogli da iskažu svoje nezadovoljstvo i svoja iskustva, a da sa druge strane firme mogu to da vide i koriguju svoje nedostatke.

„Da vide šta je to što pogrešno rade i poboljšaju kvalitet usluge. Planiramo da radimo i neka istraživanja. To je naredni korak. Ispitivaćemo šta tržište traži, šta se očekuje od poslodavaca, šta je potrošačima potrebno, zbog čega su srećni a zbog čega ne“, kaže Aleksandar.

Pored Aleksandra Ilića , među petoro mladih, koji su uključeni u ovaj projekat je i Marijana Vitas. Tu su i Mihajlo Krstić, Ana Belić, Miloš Milovanović. Svi su različitih profesija i svako se bavi određenim segmentom, koji će upotpuniti priču.

„Smatramo da je ne samo Nišu, već i šire, neophodan ovakav portal. Nisu dovoljne društvene mreže. I svi mi koji smo imali određene sugestije ili kritike, ne moramo da se žalimo prijateljima ili porodici, već imamo jedno mesto gde će šire čuti za problem. Cilj nam je da baza komentara bude tako analizirana, da mogu da je vide i firme, na čije su se poslovanje klijenti žalili, da isprave svoje greške“, kaže Marijana Vitas.

Kako kažu, imaju i stručne saradnike, kako bi i sa pravne strane mogli da upotpune priču. Iako je sajt namenjen nezadovoljnim potrošačima, priča je u osnovi pozitivna, ističu Aleksandar i Marijana, jer će od sada potrošači imati svoje mesto, gde će se čuti njihov glas na portalu NIKAD VIŠE.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage

Najčitanije