Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Društvo

21. 08. 2020.

Autor: Jelena Jocić Izvor: City radio

Humanitarne licitacije

Kako je jedan recept za kolač pomogao u humanitarnoj misiji

Sada već prepoznatljiva grupa na društvenoj mreži Fejsbuk Budi human - Humanitarne licitacije, ujedinila je naciju u plemenitoj misiji. Cilj je da se postavljanjem raznovrsnih predmeta na licitaciju, prikupi prihod od prodaje i pomogne onima kojima je pomoć najpotrebnija. Dnevno sakupe više od 300.000 dinara. Grupa je javna i otvorena za sve ljude dobre volje.

 

Princip licitacija je jednostavan, objašnjava Milena Marinković, administratorka. Svaki član postavlja neki predmet ili uslugu, koji želi da proda. Prodavac određuje početnu cenu, a zainteresovani se nadmeću za njega. Onaj ko najviše ponudi postaje vlasnik. Liticacije traju 24h. Novac od prodaje se uplaćuje na račun korisnika Budi human i Podrži život. Postoji i opcija da se kupljeni predmet, umesto novcem, plati slanjem određenog broja SMS poruka.

Ponuda je raznovrsna. Od svega po malo, za svakog ponešto. Od knjiga, odeće, obuće, kozmetike, bebi opreme, preko posuđa, malih kućnih aparata do bele tehnike. Najtraženiji proizvod bili su Stikizi iz Lidla, a pre par dana, jedan član grupe je na licitaciju postavio pečenje.

Najmlađi se odriču čak i svojih igračaka, kako bi pomogli da se sakupi novac za lečenje  dece koja vode bitku sa nekom teškom bolešću, da ozdrave, priča Marinkovićeva.

Profesori jezika poklanjaju časove. Ako ste uvek želeli da naučite neki jezik eto prilike da ujedno budete i humani.

Frizeri nude usluge šišanja i feniranja, a kozmetičari veliki broj usluga iz svog asortimana.

Jedan zubar je postavio licitaciju i ponudio uslugu oralne higijene. Ujednili smo ljude, svako pomaže koliko može. Naši članovi su jako kreativni, priča administratorka.

Naveli smo ljude da pomognu odnosno daju novac u humanitarne svrhe tako što će za uzvrat dobiti neki poklon. Situacija u Srbii je teška, nisu svi u mogućnosti da odvoje veću sumu novca, možda pašalju koji SMS, ali to je sve, rekla je naša sagovornica i ispričala nam kako je jedan recept za kolač prikupio čak 700 poruka. Jedna gospođa je svima koji pošalju SMS poruku obećala recept, obećanje je održala. Recept je prosleđen na sedamstotina adresa.

Organizuju nagradne igre, bazare i koncerte, kako bi animirali ljude da se pridruže grupi i licitiraju za život.

Branka Zarić, začetnica humane misije, zajedno sa administratorkama: Tijanom Majić, Ivanom Marković, Milenom Marinković i dvadesetpet moderatorki, iz različitih krajeva zemlje, vodi grupu koja broji preko osamdeset hiljada članova.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage